Antwoorden op veelgestelde vragen
Kan ik mij rechtstreeks melden bij mijnonlinebelastingadviseur?
Het gemakkelijkst is om dit via de knop
Maak een afspraak te doen. Als dat echter niet lukt kunt u altijd een e-mail sturen naar:
info@mijnonlinebelastingadviseur.nl met uw naam en telefoonnummer. Wij bellen u dan terug en maken samen met u de afspraak.
Controleert mijnonlinebelastingadviseur of ik mijn geld ook daadwerkelijk terugkrijg van de Belastingdienst nadat er een aangifte is gedaan?
Nee, dit blijft een zaak tussen de Belastingdienst en u. Echter als u een vraag krijgt van de Belastingdienst over de aangifte die wij samen met u hebben gedaan - mag u gedurende een jaar bij ons aankloppen om u met die vraag te helpen. Stuur een e-mail sturen naar:
info@mijnonlinebelastingadviseur.nl met uw naam en telefoonnummer. Vergeet niet te vermelden waar het om gaat.
Moet ik mijn totale administratie overleggen?
Nee dit is niet nodig. Na het maken van de afspraak krijgt u via de e-mail een brief. In die brief staat alles wat wij nodig hebben en hoe de afspraak gaat. Als u zoveel mogelijk van die gevraagde zaken opzoekt weten wij hoe te handelen. Kunt u iets niet vinden, geen enkel probleem. Tijdens de afspraak kunt u met de consulent van mijnonlinebelastingadviseur overleggen en altijd later het ontbrekende opzoeken als dat noodzakelijk blijkt.
Ik heb een bedrijf, kan ik dan ook door mijnonlinebelastingadviseur geholpen worden?
Nee,
mijnonlinebelastingadviseur werkt alleen voor particuliere klanten. Echter
Cazis fiscale hulp kan u wel helpen. U kunt daar een verzoek voor indienen. Stuur een e-mail naar
info@cazis.nl met uw naam en telefoonnummer. Geef wel in de e-mail aan waar we u me kunnen helpen. Cazis fiscale hulp is de moedermaatschappij van mijnonlinebelastingadviseur.
Kan ik een afspraak verzetten?
Onderin de e-mail die u krijgt staat ‘Wilt u de afspraak op een ander tijdstip, klik dan op deze link’. Als u dat doet kunt u kiezen voor een ander tijdstip en/of een andere datum.
Is het mogelijk een ander pakket te kiezen?
Mocht tijdens het gesprek blijken dat het verstandig voor u (en eventueel uw partner) belangrijk is om een ander pakket te kiezen dan gaat dit in overleg met de consulent van mijnonlinebelastingadviseur. Vaak kan dit direct: u kiest voor het andere pakket, doet de betaling en de consulent zal u verder helpen. Kan het niet direct dan zal de consulent in overleg met u een nieuwe afspraak inplannen. Ook uw toeslagen kunt u laten nakijken of laten instellen.
Als er blijkt dat ik na de belastingscreening van mijnonlinebelastingadviseur niets terugkrijg maar juist moet betalen, wat dan?
Iedereen in Nederland die het vermoeden heeft dat hij belasting moet betalen dient aangifte te doen. Dit is in de wet vastgelegd.
Kan mijnonlinebelastingadviseur mij helpen met het maken van een betalingsregeling met de fiscus in het geval van een achterstand?
Ja, mijnonlinebelastingadviseur kan zowel bezwaarschriften als betalingsregelingen c.q. verzoeken om kwijtschelding regelen.
Ik krijg een brief van de Belastingdienst nadat ik ben geholpen door mijnonlinebelastingadviseur, wat moet ik doen?
In dat geval wil de inspecteur nog iets toegelicht hebben of er is een fout gemaakt. Het kan zijn dat er iets over het hoofd is gezien. Allemaal niet erg en zeker te herstellen. Stuur een e-mail naar:
info@mijnonlinebelastingadviseur.nl met uw naam en telefoonnummer. Vergeet niet te vermelden waar het om gaat. Overigens kost u dit niets, dit zit in onze garantie.
Kan ik over voorgaande jaren nog belastinggeld terugkrijgen?
Ja, mijnonlinebelastingadviseur kan tot vijf jaar terug uw (en die van uw partner) belastingaangiften screenen en waar nodig geld proberen terug te krijgen door middel van het indienen van een bezwaarschrift.
Kan ik ook mijn toeslagen laten checken?
Ja, mijnonlinebelastingadviseur doet niet alleen belastingen maar ook alles daaromheen, dus ook alle toeslagen.
Moet ik na het gesprek zelf mijn belastingaangifte doen en deze zelf opsturen?
Nee, mijnonlinebelastingadviseur doet dit ter plekke samen met u. Wij verzorgen zowel de aangifte als het verzenden daarvan.
Maakt mijnonlinebelastingadviseur onderdeel uit van de Belastingdienst?
Nee, mijnonlinebelastingadviseur is een zelfstandige onderneming die werkt met belastingspecialisten die niet zijn gelieerd aan de Belastingdienst.
Wat is het verschil tussen mijnonlinebelastingadviseur en een belastingadviseur?
mijnonlinebelastingadviseur werkt met ervaren medewerkers die hun (fiscale) sporen hebben verdiend in de maatschappij en beschikken over een hoop levenservaring.
Kan ik korting krijgen bij mijnonlinebelastingadviseur?
Niet het eerste jaar. Maar als u besluit om het volgend jaar weer uw aangifte door mijnonlinebelastingadviseur te laten doen, dan krijgt u 15% korting.
> home <
mijnonlinebelastingadviseur.nl maakt gebruik van cookies
mijnonlinebelastingadviseur.nl gebruikt cookies op haar website om het gebruik te analyseren, gebruiksgemak te verbeteren en voor social media. Meer informatie kunt u vinden in ons privacy- en cookiestatement. U geeft door gebruik te blijven maken van de website of door hieronder op de button ‘akkoord’ te klikken toestemming voor het gebruik van cookies en het verwerken van op deze wijze verkregen persoonsgegevens, zoals in ons privacystatement wordt vermeld.